inloggen    |

Bezorgen en afhalen

1. Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u een email met een Track & Trace code. Daarmee kunt u de levering van uw bestelling volgen via internet. Zodra uw pakket bij onze transporteur is aangekomen, ontvangt u een tweede email met daarin de bezorgdatum en het tijdvak waarbinnen uw pakket wordt geleverd. Indien u op deze dag niet in de gelegenheid bent uw pakket in ontvangst te nemen, kunt u via de dan meegeleverde link een nieuwe bezorgafspraak maken. Wanneer u niet meteen op deze mail reageert, wordt uw pakket de volgende dag gewoon bezorgd. Op de dag van bezorging ontvangt u vòòr 9 uur 's ochtends een mail met daarin het exacte tijdvak van de bezorging. Dit kan dan niet meer worden gewijzigd. 

2. Uw pakket wordt maximaal 2 keer aangeboden. Indien de eerste bezorgpoging niet slaagt, doet de chauffeur meestal een briefje in de bus. Op deze chauffeursmededeling is vermeld dat hij tevergeefs langs is geweest om een pakket te bezorgen en de volgende werkdag ’s morgens of ’s middags opnieuw langs zal komen. Indien de bezorgpoging niet slaagt vanwege een onjuist adres (verhuizing; postbusadres etc), dan levert de chauffeur het pakket weer af bij het depot en krijgen wij hiervan bericht. Wij nemen dan contact met u op. U heeft dan gedurende 5 dagen de gelegenheid om het juiste adres te verschaffen, waarna onze transporteur alsnog voor aflevering zorg draagt.

3. Indien ook de tweede bezorgpoging niet slaagt doet de chauffeur de chauffeursmededeling in de bus waarop is vermeld dat hij voor de tweede keer tevergeefs is langs geweest. Daarin wordt u verzocht om contact op te nemen met het betreffende transporteursdepot om de aflevering te bewerkstelligen. Dit kan bijvoorbeeld een afleverdatum zijn waarop u wél thuis bent of een ander afleveradres. Ook kunt u aangeven de besetlling zelf af te halen op het depot. U kunt ook een eenmalige machtiging aan de transporteur verstrekken om het pakket op een door u aan te geven plek achter te laten. Indien u geen contact opneemt met het depot wordt uw pakket na 5 werkdagen naar De Rozijnenkorf teruggestuurd. Wij nemen dan contact met u op. U kunt het pakket dan, op een met ons afgesproken dag en tijdvak, bij ons ophalen in de winkel in Deventer. Lukt het niet om met u contact op te nemen, dan annuleren wij de bestelling en boeken het betreffende aankoopbedrag terug.

4. Wanneer het pakket in goede orde door u is ontvangen, dient u binnen 24 uur na levering de juistheid dan wel de compleetheid van de geleverde artikelen te controleren. Mocht er iets niet naar wens zijn dan horen wij dat graag binnen 24 uur na de ontvangst van uw bestelling. U kunt ons bereiken via het mailadres klantenservice@derozijnenkorf.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

5. Bij uw bestelling vindt u de pakbon en de factuur van de door u betaalde artikelen. Uw bestelling heeft een ordernummer. U dient dit nummer en de orderbevestiging bij de hand te houden. Mocht u namelijk contact met ons willen opnemen, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.  Voor de overige voorwaarden verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden op onze webshop.

6. Mocht u liever uw bestelling bij ons in de winkel willen afhalen, dan is dat geen enkel probleem. Neem van te voren wel even contact met ons op. Dan zetten wij de bestelling in de winkel voor u klaar op de afgesproken dag en tijd. U kunt in de winkel afrekenen met pin of contant. 

De Rozijnenkorf
Kookstudio Wijnproeverij Culinaire Kadowinkel
Assenstraat 4
7411 JT Deventer

 
06 46 09 01 00
0570 600 113
klantenservice@derozijnenkorf.nl

  • Gratis verzending vanaf € 75,-
  • Snelle en efficiŽnte levering
  • Op maat tips en advies in onze winkel
  • Onderscheidend in vakkennis
  • Bijzonder en eigentijds assortiment


Betalen met iDeal en creditcard

Facebook Twitter Pinterest